LA LECTURA A CICLE INICIAL

LA LECTURA A CICLE INICIAL

diumenge, 29 de maig del 2011

SÍNTESI FINAL

Arribant al final del període de pràctiques puc dir que he aprés molt al estar en contacte amb alumnes en el seu dia a dia de aprenentatges.
Per part de tot l'equip del centre m'he trobat molt recolzada i ajudada en tot moment per les tutores de 1er. i 2on. i la psicopedagoga m'ha donat totes les facilitats possibles en explicacions i revisió de documents.
Pel que fa al pla de treball que m'havia marcat,no ha estat tant al peu de la lletra com havia pensat,és difícil que tot surti com tu volies en un inici,ja que els alumnes tenen activitats fora del centre( esquí, espectacles,..) i també han estat malalts i jo també. Per tant no m'han sortit totes les hores que hagués volgut programades.
La fase 1 i la 2 van estar més ben organitzades que la 3era. No he acomplert tots els objectius previstos en un inici,tot i que he de dir que encara aniré a l'escola fins a mitjans del mes de Juny i podré analitzar més els resultats del pla,tot que amb el P. els hem aconseguit,ha fet una millora espectacular, amb el K. no ha estat possible,s'estan plantejant que repeteixi curs.
A la memòria ho estic reflectint tot més àmpliament i concretaré les conclusions finals.

1 comentari:

  1. En els posts del bloc no puc veure les reflexions sobre el paper del psicopedagog en l'àmbit d'aplicació de les teves pràctiques.
    Espero que en la memòria quedi més reflectit.

    ResponElimina