LA LECTURA A CICLE INICIAL

LA LECTURA A CICLE INICIAL

dilluns, 23 de maig del 2011

SESSIÓ AMB LA LOGOPEDA

He assistit a una sessió amb el P. amb la logopeda externa al centre on va 2 hores a la setmana sortint de l'escola.Està realitzant un tractament logopèdic per presentar un retard de llenguatge oral i de lecto-escriptura. A nivell fonològic presenta dificultats per discriminar els sons d/l/i/r/s/z.
En quant a l'articulació presenta dificultats amb el sons r/tr/dr. Encara realitza molts processos de simplificació de la parla,sobretot omissions fonètiques i sil.làbiques,assimilacions i substitucions. Té dificultats en l'estructuració sil.làbica.
En les habilitats psicolingüístiques presenta molta dificultat en la memòria seqüencial auditiva i en l'associació visual. La seva descodoficació en lectura és molt lenta i fonètica. Li costa realitzar la síntesi i l'anàlisi auditius. En quant a l'expressió escrita,el P. té dificultats en la direccionalitat de les grafies i dels números. Les dificultats de conscienciació fonològica que presenta fan que avanci molt lentament en l'aprenentatge de la lecto-escriptura. L'actitud en les sessions de logopèdia és bastant bona,però necessita el suport constant de l'adult per mantenir el ritme de treball. Es distreu amb molta facilitat i li costa mantenir l'atenció davant la feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada