En aquestes primeres setmanes de pràctiques he intentat seguir allò que m'havia proposat a l'inici, però fent alguns canvis:
1) Enunciar els objectius:
- Adaptar els processos d'ensenyament a l'estil d'aprenentatge de cada alumne/a a partir del ritme de seu ritme de treball.
- Adaptar els processos d'ensenyament a les seves capacitats cognitives.
- Promoure en l'alumne la motivació i la reflexió sobre el propi procés d'aprenentatge.
- Contemplar altres diferències individuals que poden afectar l'aprenenetatge: biològiques,psicològiques i/o socials.
2) Temporització i dedicació presencial:
He estat anant 4 matins a la setmana de 9 a 10 i algun dia fins a les 11 del matí,segons els alumnes que estic observant si tenien activitats fora de l'escola o si no havien vingut a l'escola.
La meva dedicació està sent sempre presencial i treballo conjuntament amb la psicopedagoga del centre o la mestra de suport segons l'alumne. Amb la psicopedagoga anem adequant els objectius establerts segons els processos dels alumnes.
És un post descriptiu però poc reflexiu. Convé explicar les impressions, dificultats, preocupacions i valoracions de les experiències.
ResponEliminaÀnims.
Veig que no segueixes un calendari ordenat d'aportacions al bloc. Ja m'explicaràs perquè.
ResponElimina